Product toegevoegd!
0

Garantie &Klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek een schriftelijke melding bij ons hierover te maken d.m.v. een e-mail.

Raadpleeg ook uw verzekering:

Bepaalde schade gevallen (b.v. schade door derden) worden vergoed door uw verzekeringsmaatschappij. Raadpleeg dus ook altijd eerst even bij uw verzekeringsmaatschappij voordat u contact opneemt met ons.

Klachten:

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@trailercompleet.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Uiteraard geven wij altijd de voorkeur om het samen op te lossen.

Bootkantelsysteem
de Draei 16-M
8621 CZ HEEG

E-mail: info@Bootkantelsysteem.nl

dijkstra-trades